1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

180215 bolVenezuela - Primeira Linha - Reproduzimos o comunicado do Movimento Continental Bolivariano perante o novo intento golpista na Venezuela. 


Perante a nova fase de ataques e tentativa de atentado criminoso e golpista, denunciado polo Presidente Nicolás Maduro, a executar entre 12 e 13 de fevereiro deste ano, gorado pola inteligência revolucionária, no meio de umha feroz arremetida internacional contra a Revoluçom e os seus principais líderes por parte do império Norte-América e os seus lacaios no continente e no mundo.

Alertamos a comunidade internacional, os movimientos revolucionários e populares do Continente, que o assédio internacional tenta criar as condiçons para a justificaçom de umha intervençom estrangeira e possível levantamento armado de grupos de ultra direita venezuelana, com alguns militares cooptados para esses fins e inclusive com a participaçom de mercenários estrangeiros.

A agudizaçom da guerra económica e psicológica, imitando o plano que se aplicou ao Chile de Salvador Allende, gerando angústias na populaçom com açambarcamento, especulaçom e contrabando, originando umha grande escassez desde princípios de janeiro de 2015, nom tenciona outra cousa que irritar a populaçom e usá-la para um possível levantamento ou, no seu defeito, inibi-la para a defesa do processo.

As declaraçons de Obama e dos seus altos funcionários políticos e militares nas últimas semanas dam conta desta ofensiva acompanhada das grandes cadeias comunicacionais ao seu serviço, tanto nos EUA, como Espanha, Colômbia e em quase todo o mundo.

Perante este cenário, o Movimento Continental Bolivariano, alerta da execuçom de um golpe imperialista em desenvolvimento contra a Revoluçom Bolivariana e apelamos a todos os Capítulos, coletivos e povos da nossa América e o mundo para a denúncia e repúdio contra esta nova tentativa de acabar com o projeto bolivariano e ao mesmo tempo para a solidariedade por todas as vias possíveis com o bravo povo venezuelano, o seu governo e os seus dirigentes.

Apoiamos firmemente o Presidente Nicolás Maduro, os seus dirigentes, o PSUV e o Grande Polo Patriótico na sua luita contra a conspiraçom fascista e imperialista.

Estamos seguros que conseguirám derrotar umha vez mais as forças reacionárias que tentam retrair a história na Venezuela Bolivariana de Hugo Chávez.

Apelamos à UNIDADE bolivariana e anti-imperialista frente a esta nova batalha pola dignidade, a Pátria Grande e o Socialismo!

Narciso Isa Conde, Coordenador da Presidência Coletiva

Carlos Casanueva Troncoso, Secretário Executivo,

Movimiento Continental Bolivariano (MCB)

Caracas, 16 de fevereiro de 2015


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.