1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)
Xurxo Martiz Crespo

Clica na imagem para ver o perfil e outros textos do autor ou autora

Em coluna

Imprensa espanhola e desbloqueio

Xurxo Martiz Crespo - Publicado: Domingo, 20 Setembro 2015 20:00

A imprensa espanhola celebrou o fim do desbloqueio a Cuba como um empate e umha vitória táctica de Obama. Segundo esta imprensa de asisados e entendidos analistas, o restabelecimento de relaçons diplomáticas punha o governo venezuelano contra as cordas.


Mas a realidade e a história sempre se imponhem. As últimas declaraçons de Fidel para o Granma a pedir indemnizaçons polos anos de bloqueio nom estám divorciadas das louvanças que figera Raúl, na reuniom da OEA, da afouteza de Obama. Mas nem Cuba vai deixar de ser socialista nem o governo revolucionário da Venezuela vai entregar o poder por falta de café ou papel higiénico.

Esta é umha luita contínua na história que nom acaba com quatro detalhes. Relaçons com os Estados Unidos e a Uniom Europeia tenhem, sem nengum tipo de altibaixo, o Paraguai ou o Uruguai e nom por isso nadam em oceanos nem de abundáncia nem de consumismo.

O restabelicemento das relaçons só pode ser lido de um jeito, e a foto de Maduro e Morales no aniversário de Fidel seria um bom indício para os «especialistas» da geopolítica latinoamericana da imprensa espanhola.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.