1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)
Xurxo Martiz Crespo

Clica na imagem para ver o perfil e outros textos do autor ou autora

Em coluna

O pé coxo de Anguita

Xurxo Martiz Crespo - Publicado: Domingo, 15 Dezembro 2013 22:55

O sábado á noite entrevistaron Anguita na televisom. Coincido com ele na trincheira de Maduro e Fidel. Coincido a respeito da monarquia, aos Estados Unidos, ao PP, ao PSOE, a UGT… mas chega a pergunta de ouro: a independência da Catalunha e agora sim bato contra a crua e histórica realidade do por que estamos divorciados a gente de esquerda catalá, galega e basca da gente de esquerda espanhola.


A resposta de Anguita e um tópico, um clássico da esquerda espanhola que, por causa dessa resposta, está sumida na Catalunya, Galiza ou o País Basco. 

Assegura a esquerda espanhola que de nada serve trocar Mariano Rajoy por Artur Mas (ou por Iñigo Urkullu) pois representam o mesmo. Nom é verdade, e a prova temo-la no próprio Anguita e na esquerda espanhola, que embora nom coincidam absolutamente em nada com a direita espanhola (PP e PSOE) no económico, sim coincidem na sua visom dos direitos das naçons sem Estado.

Assim, CIU ou PNV coincidem na sua visom económica com o PP e com o PSOE mas estám nas antípodas no relativo ao valor e aos direitos que tenhem os povos catalám ou basco como sujeito de direito.

Nom é de estranhar, xa que logo, que Batasuna fixera a alianza co PNV en Udalbitza, na criaçom do primeiro organismo soberano do País Basco, e em palavras de Jone Goirizelaia, em relaçom com o seu «companheiro de viagem»: Umha vez conseguida a independência, viria outra batalha distinta”.

Umha Galiza soberana e republicana teria, lamentavelmente, o seu Feijoo presidindo-a, mas seria livre doutras ataduras.

Nos anos 60 e 70 umha das críticas mais recorrentes dirigidas à República Irlandesa era que, se continuasse a fazer parte da Gram-Bretanha, teriam umha renda mais elevada e um melhor nível de vida.

Os irlandeses replicavam com senso e coraçom e diziam: «decerto, teríamos maior renda… mas nom seríamos livres».


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.