1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

torEstado espanhol - Ceivar - A umha resposta no Congreso, o Ejecutivo de Mariano Rajoy negou-se a dar publicamente os dados de quantas denúncias por torturas e maus tratos levam-se produzido no Estado Espanhol nos últimos 35 anos.


Igualmente nom tivo vontade de clarificar quantos polícias tenhem sido condenados por estes factos e a quantos se lhes tem indultado após ser condenados.

A resposta do Governo Espanhol limitou-se a dizer que o Sistema Estadístico de Criminalidad recopilou 129 casos de tortura por Fuerzas y Cuerpos de Seguridad del Estado desde o ano 2000 e que estas forças "llevan a cabo sus funciones bajo el más estricto cumplimiento de la legalidad vigente".

O obscurantismo do Governo Espanhol é realmente grave especialmente ao ter em conta que no último informe da Coordinadora para a Prevençom e Denúncia da Tortura (CPDT) denunciara 6.621 casos nos últimos dez anos. A isto engadiriam-se as seis condenas do Tribunal Europeio de Direitos Humanos (TEDH) ao Estado Espanhol por nom investigar casos de torturas.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR queremos umha vez mais deixar constáncia da existência confirmada desta praxe com as/os ativistas sociais e políticas/os e também com as/os presas/os independentistas galegas/os. Assim mesmo nom podemos sair da nossa indignaçom ante a falta de credibilidade que mostra a Justiça Espanhola ante estes e muitos outros casos de tortura, o que ubica aos magistrados como cúmplices da mesma.

Sistomático é que no Estado Espanhol nom exista por parte do Governo um mínimo seguimento a esta grave vulneraçom de Direitos Humanos e que nom haja comités de investigaçom para a tortura quando Espanha já foi denunciada numerosas vezes por este assunto por organismos internacionais. A clara lógica indica a vontade de perpetuar a tortura e a impunidade de quem a pratica.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.