1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

José Miguel Cuba em liberdade!

211010_concentracomGaliza - Primeira Linha - Pouco depois das 18.30 horas, saía em liberdade da esquadra policial de Compostela José Miguel Cuba. Tal como já informamos, o membro da Direcçom Nacional de AGIR tinha sido requerido pola polícia espanhola a acudir ao quartel das forças de ocupaçom para declarar sobre os sucessos da greve geral de 29 de Setembro.


Às 16 horas, entrou nas instalaçons e após negar-se a declarar foi detido acusado de nom colaborar com a "investigaçom".

Os sucesso está vinculado com a sua identificaçom a 29 de Setembro, quando participava no piquete da CIG que percorria o Ensanche compostelano. Um automóvel tentou atropelar as pessoas que perante a carga policial contra o piquete na praça de Vigo cortavam o trânsito entre as ruas Santiago de Chile e República Argentina. @s manifestantes impedírom que se consumasse a agressom e a polícia identificou três companheiros por estes factos.

A detençom hoje de Miguel foi completamente arbitrária e ilegal e deve enquadrar-se na atmosfera de intoxicaçom e criminalizaçom que os meios de comunicaçom burgueses levam semanas realizando contra a esquerda independentista galega.

Concentraçom solidária

Várias dúzias de pesoas secundárom a concentraçom que AGIR convocou às 20.30 na praça do Pam para solicitar a liberdade de Miguel e denunciar a repressom policial.

"Nom à Compostela policial!", "Liberdade de expressom", "Esta é a sua democracia", "Nom à repressom" fôrom algumhas das palavras de ordem lançadas durante a concentraçom onde Eva Cortinhas, em nome da direcçom da organizaçom estudantil do MLNG, agradeceu o apoio a Miguel e denunciou o estado de excepçom permanente que padece a capital da Galiza por parte das forças policiais espanholas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.