1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Rede Feminista Galega concentrou-se em Compostela contra o terrorismo machista

280810_feministasGaliza - Diário Liberdade - Umha concentraçom de várias dezenas de mulheres protestou em Compostela contra mais recente assassinato de umha mulher em Lugo.


A partir das 20 horas, a porta do caminho acolheu na tarde desta sexta-feira umha concentraçom convocada pola Rede Feminista Galgea, que incluiu o despregamento de umha faixa e um corte do tránsito. Como já temos informado nestas páginas, outros pontos da Galiza tivérom actos semelhantes, em paralelo com os convocados polas instituiçons oficiais.

A de Montserrat Labrada, que morreu agredida polo marido com umha machada, é a segunda morte directamente provocada pola violência machista neste ano na Galiza. A primeira morreu na Corunha ao cair do alto de um edifício quando fugia do marido.

280810_feministas2


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.