1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

Pró-sionista basco fala hoje em Marim sobre ''a situaçom lingüística em Euskal Herria''

240212_prosionistaGaliza - Diário Liberdade - O coletivo "Queremos Galego" organiza hoje em Marim um ato dedicado a divulgar "a situaçom lingüística em Euskal Herria" protagonizado por Jon Iñarritu, militante de Aralar e Amaiur, e promotor de um manifesto de apoio ao Estado de Israel.


O evento decorre hoje, sexta-feira, às 20.30 horas, na Biblioteca Municipal de Marim. O coletivo normalizador "Queremos Galego" incluiu esta palestra dentro das "II Jornadas Ser Língua Nom é Fácil", segundo afirmam, "com a intençom de dar a conhecer outras realidades lingüísticas semelhantes às do nosso pais, no resto do Estado e fora dele".

As jornadas decorrerám "ao longo de todo o ano" e começam de maneira pouco afortunada: convidando um notório pró-sionista, promotor do "Manifesto Pola Paz contra o Boicot a Israel", que há uns meses foi difundido em diferentes meios eletrónicos e que incluia o apoio de conhecidos valedores do sionismo, tanto do Estado espanhol como da Galiza. Dá-se a circunstáncia de que Jon Iñarritu figura em primeiro lugar na lista de "promotores", em qualidade de "jurista", e junto a "personalidades" como o basco Iñaki Anasagasti, a catalá Pilar Rahola e o galego Pedro Gómez-Valadés (diretivo da Associaçom de Amizade Galiza-Israel). A lista completa e o manifesto podem ser consultados aqui.

Contodo, e para dizer toda a verdade, nesta ocasiom, Jon Iñarritu é apresentado como deputado de Amaiur, coligaçom independentista basca com presença no Parlamento espanhol. A presença de um reconhecido pró-sionista nessa coligaçom soberanista basca parece mais umha mostra do interesse do Estado de Israel em ter colaboradores e/ou apoiantes em todos os ámbitos políticos, económicos e institucionais possíveis.

Neste link do site catalám Vilaweb pode confirmar-se "a simpatia" que Jon Iñarritu sente por Israel.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.