1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

ETT's florescem na Galiza graças a um mercado laboral altamente precarizado

080811_desempregoGaliza - Diário Liberdade - O aumento do número de trabalhadores e trabalhadoras contratadas por Empresas de Trabalho Temporário (ETT) entre janeiro e abril deste ano certifica um modelo de mercado laboral cada vez mais precarizado.


Concretamente, o aumento de contratos via ETT foi de 26.145, o que supom mais 9,37% do que no período anteriormente medido.

Estes dados completam os relativos à queda do desemprego no verao, devida à ocupaçom no setor serviços, onde em julho houvo 6.248 desempregados e desempregadas menos (10.557 foi o número de desempregados menos no conjunto de setores de atividade). De qualquer maneira, a reduçom estacional do desemprego foi menor neste verao em relaçom ao anterior, apesar das reformas neoliberais e da precarizaçom crescente do mercado laboral galego imposta polos diferentes governos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.