1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 Votos)

Liberdade provisória para os três grevistas que ainda ficavam detidos em Vigo

270111_detidos_vigo2Galiza - Diário Liberdade - [Atualizado às 18:30h] Os três grevistas integrantes de um piquete em Vigo que ainda estavam detidos pola polícia espanhola acabárom de ficar em liberdade há escassos momentos.


Companheiros e companheiras dos três trabalhadores informárom telefonicamente o Diário Liberdade do fim da detençom, após terem apresentado depoimento perante um juiz de Vigo. Durante todo o tempo do interrogatório judicial, umha concentraçom de mais de 70 pessoas estivo às portas do prédio reclamando a liberdade, que finalmente se produziu polas 18:15 horas.

Segundo o documento da acusaçom a que o Diário Liberdade tivo acesso, Adriám Vasques, Martim Ubeira e Iussa (José Maria Prado) ficárom em liberdade provisória à espera de julgamento, acusados de "desordens públicas", pola sua participaçom num piquete na jornada de Greve Geral que hoje vive a Galiza.

Os três detidos fôrom recebidos com aplausos e, em nome dos três, Adriám Vasques dirigiu umhas palavras de agradecimento aos companheiros e companheiras presentes. Também falou Telmo Varela, secretário-comarcal da CUT, que manifestou o apoio do sindicato aos três detidos, que participavam num piquette dessa organizaçom sindical.

Foto: Os três trabalhadores vigueses detidos, no momento de ficarem livres. Diário Liberdade.


Publicado às 18 horas

Concentraçom pola liberdade dos detidos continua em Vigo

Desde as 17 horas de hoje, dúzias de pessoas, 40 inicialmente e mais de 70 quando escrevemos estas linhas, permanecem concentradas às portas dos tribunais de Vigo enquanto os três grevistas detidos som interrogados no interior.

Adriáconcentracomvigo2m, Martim e Iussa som os três trabalhadores que, contrariamente aos outros cinco libertados no fim da manhá, ainda continuam detidos pola polícia espanhola, desde primeiras horas da madrugada em que as forças repressivas os detivérom de maneira arbitrária, dentro do operativo antigreve montado pola polícia do PSOE na principal cidade industrial da Galiza.

Duas faixas, umha assinada por Briga e umha outra sem assinar, reclamam o fim da repressom contra a juventude galega e a liberdade dos detidos durante a jornada de Greve Geral que continua na Galiza.

Segundo comunicárom ao Diário Liberdade numha comunicaçom telefónica, as pessoas congregadas vam estar ali até haver notícias dos companheiros detidos, dos quais se desconhecem as acusaçons concretas que a polícia poderia estar a "construir" contra eles, como costuma acontecer nestes casos.

Deve-se lembrar que, para além das detençons, a jornada de Greve está a deixar um número indeterminado de trabalhadoras e trabalhadores feridos pola violência policial, sobretodo em Vigo e em Ferrol, mas também em Ourense, tendo-se produzido diferentes cargas nas três cidades.

Foto: Concentraçom nestes momentos às portas dos tribunais de Vigo. Diário Liberdade.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.