1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartelnaufraxioGaliza - Ateneu Ferrolano - Inauguración o xoves día 21 de abril ás 19,30 h. 


Na madrugada do 2 o 3 de Novembro de 1810, as penas e rochas da enseada da praia de Covas, en Viveiro, foron testemuñas dunha das traxedias humanas máis abraiantes que poden atoparse na contorna marítima da península Ibérica.

A dimensión da mesma parece quedar agochada na amnesia popular, sen saber moi ben o motivo, como non fose o tremendo “shock” producido por ter diante dos ollos máis cadáveres que seres vivos polos areais de Covas e Sacido, según citan as fontes.

A Arte plástica correspóndelle sempre, dende a conciencia libre dende onde se crea, rastrear nas sensibilidades, tanto individuais como colectivas, os restos dos naufraxios emocionais que nin o oral, nin o escrito, son capaces de dimensionar.

O artista plástico é sensible á traxedia por solidarizade emocional. O xénero das paisaxes marinas, que nace das entrañas das verbas clásicas percorre a historia para se instalar como cénit no romanticismo, e rematar na actualidade entre avulgar maraña informativa sen poder distinguir entre a “transcendencia” dotráxico do que non o é. Esta transcendencia do tráxico necesita ser rescatadapola pegada sensitiva que o silencio enxordecedor queda nas entrañas de seres humanos como José Luis Neira Brochs.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.