1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

logo minho pequeGaliza - Mádia Leva! - Esta quarta-feira 16 de março às 11h30 a plataforma Queremos Galego convoca umha concentraçom diante do Concelho de Lugo para protestar pola decisom do TSXG de tombar parte da ordenança do concelho de Lugo por nom respeitar os direitos do uso do castelhano.

Esta quarta-feira 16 de março às 11h30 a plataforma Queremos Galegoconvoca umha concentraçom diante do Concelho de Lugo para protestar pola decisom do TSXG de tombar parte da ordenança do concelho de Lugo por nom respeitar os direitos do uso do castelhano.

Em maio de 2012 o governo municipal de Lugo, a iniciativa do BNG aprovava por unanimidade umha Ordenança de uso do galego, que tornava a língua própria de Galiza em oficial dentro da administraçom local. Mas a associaçom espanholista Galicia Bilingüe apresentou umha demanda pedindo a anulaçom de boa parte do articulado da norma.Era de esperar dum colectivo que se caracteriza polo ódio a todo o que soe a galego e a sua cruzada contra colectivos, grupos musicais, instituiçons e pessoas que defendem Galiza e o seu idioma próprio. É mais lamentável a sentença redigida só em castelhano, na que o Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, falha de jeito favorável a esta demanda. 

Também esta quarta-feira 16 de março às 20h00 haverá umha concentraçom diante da Subdelegaçom de Governo em repulsa contra o miserável acordo entre a UE e a Turquia sobre os refugiados e as refugiadas. 

Chamamos também a assinar e fazer pressom diante da Confederación Hidrográfica Miño-Sil para que ordee a retirada do dique construido no leito do rio Minho. Nom agardedes mais. Assinade aqui


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.