1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

080416 acGaliza - Diário Liberdade - Um trabalhador de 47 anos morreu na manhá desta sexta-feira em Vigo, ao cair de umha altura de um sétimo andar quando realizava labores de reabilitaçom de umha fachada num andaime, para a empresa Marodri SL.


Segundo as informaçons publicadas em diversos meios e agências, o acidente aconteceu às 9:30 horas na rua Arquiteto Pérez Bellas. Um morador da zona terá alertado o serviço 112 da queda do operário, que nom pudo ser reanimado no local.

O operário falecido trabalhava no mesmo lugar há quatro meses, para a empresa Marodri SL.

Os companheiros do trabalhador terám sofrido um shock, precisando de assistência médica pola ansiedade provocada polo acidente.

Nengum meio informou sobre o grau de cumprimento das normas de segurança por parte da empresa, nem sobre eventuais responsabilidades por um novo acidente mortal na construçom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.