1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

gzGaliza - Diário Liberdade - As autoridades espanholas tenhem o hábito esquisito de punir economicamente os marinheiros galegos que "ousam" mostrar a bandeira do nosso país nos seus barcos.


O caso mais recente aconteceu nestes dias a um barco de pesca galego em águas espanholas, localizado pola Capitania Marítima de Santander, que lhe comunicou umha multa por incumprir a norma legal de unicamente exibir a bandeira de Espanha na proa.

A gravidade da "infraçom" do marinheiro galego foi "maior", pois nom só colocou a bandeira galega ao pé da espanhola, como exibiu ambas num tamanho semelhante. Por incrível que pareça, um facto tam normal como exibir no barco próprio a bandeira do próprio país é punido pola legislaçom espanhola com até 120 mil euros, multa que agora Manuel Iglesias, patrom do barco em causa, afronta sem admitir ter cometido qualquer açom punível.

O curioso do facto é que o multado nem sequer reivindica a independência galega. Ele unicamente apela a umha suposta "igualdade" entre ambos símbolos, sem compreender a teima excludente do nacionalismo espanhol, cujas leis perseguem "tradicionalmente" a inclusom de bandeiras das naçons oprimidas polo Estado espanhol nas embarcaçons. Manuel refere que, tal como os edifícios oficiais exibem ambas bandeiras, também os barcos particulares devem poder fazê-lo.

A nova vítima do irracionalismo nacionalista espanhol declarou que nom vai retirar a bandeira galega do seu barco.

Foto: GzContrainfo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.