1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

valGaliza - CIG - A empresa de lousa, situada en Valdeorras, ten pendente de pagar dúas nóminas completas e a metade doutra


Os traballadores e traballadoras de Irosa (empresa de lousa de Valdeorras) iniciaron o pasado venres paros de media hora para esixir o cobro inmediato dos seus salarios. Nestes momentos, a empresa xa ten pendentes de abonar dúas nóminas completas, a metade doutra e unha paga extraordinaria.

A situación de atrasos no cobro dos salarios vense repetindo dende hai cinco anos e, a pesar da existencia dun calendario de pagos en 2015 para a posta ao día no abono das nóminas, a empresa non respectou os prazos.

Os paros de media hora, segundo explican dende a CIG de Valdeorras, repetiranse todos os venres até que a situación de pagos se regularice. Porén, dada o longo historial de incumprimentos da empresa, tampouco se descarta a convocatoria de accións máis contundentes.

Neste senso, a CIG-Valdeorras destaca o éxito do paro do venres pasado, realizado ao inicio da xornada laboral, no participou a maioría do cadro de persoal de Irosa.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.