1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

260510_centraltermicaGaliza - Galizalivre - Mais lixo, mais negócio. Nesta fórmula resume-se a pretensom do governinho galego, decidido a aproveitar o aumento na produçom de lixo para facilitar suculentos negócios de empresas amigas. O Plano de Gestom de Resíduos Urbanos, desenhado paradoxalmente por umha conselharia chamada 'de Meio Ambiente', prepara um ambicioso plano privatizador.


Justo de benito, secretário geral de qualidade e avaliaçom ambiental, apresentou onte diante dos jornalistas as cifras do plano. Com umha injecçom orçamentária procedente em quase o 90% de empresas privadas, começará a funcionar umha nova incineradora no sul da Galiza. A gestom, segundo reconheceu o político, será 'previsivelmente ao 100% privada'. Perfeiçoa-se, para maior interesse empresarial, o modelo que o fraguismo inventara com Sogama, que no dia de hoje está participada num 49% por Gas Natural e num 51% pola Junta. O seu actual responsável, como vários meios comunitários tenhem assinalado, é o ex-falangista Luis Lamas Novo. 

Lucros também para a energia

O benefício irá para as empresas graças ao pagamento que farám os concelhos para manter estas instalaçons; pagamento, nom cumpre dizê-lo, que bem dos e das contribuintes através dos impostos municipais.

Finalmente, e fechando o círculo, serám empresas dedicadas à produçom de energia eléctrica as que obterám ainda mais benefícios através da queima de refugalho. Curiosamente, a Uniom Europeia desaconselha os vertedoiros e a incineraçom como forma de tratamento dos resíduos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.