1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

b_450_0_16777215_00_archivos_imagenes_articulos_mauri2_10_160210_bandeira.pngBoltxe - A Esquerda Abertzale reuniu neste fim de semana as suas Assembleias Territoriais de Arava, Bizkaia, Gipuzkoa e Nafarroa, congregando quase 600 militantes independentistas em representaçom das mais de 270 localidades nos que a Esquerda Abertzale realizou o seu processo de debate ao longo dos últimos meses. 


Mediante a realizaçom destas Assembleias Territoriais, a Esquerda Abertzale deu por concluído o debate em que definiu e decidiu a sua estratégia política.

Nas referidas assembleias, a militáncia realizou umha análise da situaçom política de Euskal Herria e valorizou-se o processo de debate, a partir do qual se definiu a proposta política da Esquerda Abertzale para o 2010. Por último, as Assembleias Territoriais ratificárom a resoluçom "Zutik Euskal Herria", que recolhe as conclusons do debate e a aposta política da Esquerda Abertzale. Os seguintes som os conteúdos mais destacáveis da referida resoluçom:

1. A fase política para a qual se dirige Euskal Herria é a fase da mudança política, por meio do Processo Democrático. Isto é, umha vez criadas as condiçons da mudança, chega a hora de realizá-lo. Portanto, o objectivo dessa fase política é levar a cabo esta mudança política, conseguindo o quadro democrático que ofereça as suficientes bases para que todos os projectos políticos sejam defendíveis e materializáveis no nosso país. Atingindo assim uma paz estável e duradoura para Euskal Herria. Assumir a aposta de o materializar tem exigido e exige mudanças também em nós e nós próprias.

2. Para a Esquerda Abertzale, a oportunidade de uma mudança política verdadeira, a oportunidade de ultrapassar o ciclo actual e abrir um outro democrático, encontra-se aberta por completo. Portanto, agora o desafio consiste em atravessar essa porta aberta depois de décadas de luita e trabalho e efectuar a mudança política. Há suficientes condiçons políticas e sociais para tal.

3. Reiteramos-nos no compromisso com o uso de vias e meios exclusivamente políticos e democráticos. Som tais meios os que tornam possível a necessária activaçom popular e a unidade de acçom das forças democráticas e progressistas do País, garantia, motor e eixo de tracçom da abertura e avanço do Processo Democrático. Processo Democrático que deve desenvolver-se em ausência total de violência e sem ingerências, regendo-se o diálogo e a negociaçom entre as forças políticas polos princípios do Senador Mitchell.

4. Uma ampla acumulaçom de forças por meio exclusivamente da luita de massas, institucional e ideológica é a base para levar o Estado ao terreno do confronto livre e democrático de ideias e projectos políticos, e poder assim atingir um palco onde os cidadaos bascos livre, pacífica e democraticamente adoptem as decisons que desejarem sobre o seu futuro.

Por todo isso, fazemos um apelo à sociedade basca e ao conjunto de forças progressistas, democratas e populares do País a, mantendo e respeitando a cada um sua história, personalidade e ser, unamos forças para fazer este processo irreversível. Chamamos assim mesmo a comunidade internacional a acompanhar o tal processo.

Estamos convictos que neste caminho e por meio do trabalho em comum e a activaçom popular, nos meses vindouros irám depararar-nos novos avanços e cenários que tornem este processo irreversível.

EZKER ABERTZALEA,
2010ko otsailak 15


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.