1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

fitoGaliza - Gentalha do Pichel - A próxima quinta feira 14 de abril, às 20h30 no CS O Pichel (Santa Clara n.º 21) contaremos com Óscar Antón Pérez García, assessor técnico agrário que nos achegará informaçom e perspectivas críticas do ponto de vista administrativo, legal, empresarial e da saúde sobre o uso de fitossanitários na alimentaçom.


 Entre outras dará algumhas chaves para respostara questons como: Como estam intervidos os mercados agrários? quem comercializa, quem ganha e quem perde com este tipo de produtos? Qual é a normativa sobre pesticidas?

Tambén nos informará sobre que metodologia se utiliza na Galiza, a nível estatal e europeo, e resolverá-nos dúvidas como se é unha metodología efectiva, se se está a cumprir, se pode haver perigos, se tem pontos críticos e se temos informaçom suficiente.

A utilizaçom de tratamentos fitosanitarios na alimentaçom afecta a toda a cidadania, pois todos os tratamentos tenhen efeitos sobre os produtos naturais e como consecuencia, sobre a saúde humana. Nesta palestra achegará-nos unha visom crítica, do ponto de vista legal e práctico.

A Gentalha do Pichel é umha associaçom cultural que desde hai onze anos vem dinamizando a vida social e cultural da cidade compostelana. Este colectivo trabalha, entre outros aspectos, na defesa, conhecimento do meio natural, na denuncia daquelas dinámicas de exploraçom que arrasam o território em benefício de quantos querem enriquecer-se empobrecendo o país e na procura de modos alternativos de relacionar-se com o entorno de forma respeitosa. Neste sentido som já varias as atividades coorganizadas com outros colectivos sociais, sindicais e ecologistas; conscientes de que partilhar experiencias, idéias e projectos suma forças e tece redes necessárias na defesa do território.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.