1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

170416 carGaliza - Diário Liberdade - A "Comisión pró Carvalho Calero 2017", formada na sua cidade natal para reclamar um Dia das Letras, organza umha série de palestras entre os meses de abril e maio.


A primeira palestra decorre no dia 19 de abril, com participaçom da filha de Carvalho, falando da sua perspetiva como filha.

No dia 22, Antón Rodríguez apresenta no Centro Cultural Torrente Ballester o seu documentário "Carvalho Calero, vieiros de esperança".

Henrique da Castoa fala no IES Concepción Arenal sobre "o literato Ricardo Carvalho Calero", no dia 5 de maio, um dia antes de que Bernardo Maiz Vázquez fale da açom política de Carvalho, na Fundaçom Artábria.

O professor e lingüista som apresentados por Aurora Marco e Xosé María do Barro no Ateneu Ferrolano, no dia 24 de maio, concluindo a série com umha conferência de Carme Blanco e Cláudio Rodriguez Fer sobre "O Lugo de Carvalho Calero e Manuel Maria".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.