1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

mocGaliza - AEG - A feliz iniciativa da Coordenadora de Equipas de Normalizaçom Lingüística, surgida a inícios da década de 90, mantém aceso o facho do galego no mundo da música juvenil.


Mais um ano, o mundo estudantil de secundário culmina o concurso musical protagonizado por estudantes da comarca de Trasancos, com um concerto no Audiotório Municipal de Ferrol.

Será nesta sexta-feira e contará com a participaçom de cinco grupos musicais, três deles formados por estudantes amadores e duas de caráter profissional.

Os grupos amadores formados por estudantes som, desta vez, Indianos, formado por alunas e alunos do IES Fernando Esquio, de Neda; Eigth Swing, integrado por raparigas e rapazes dos IES Saturnino Montojo, Canido e Concepción Arenal (Ferrol); e Polaina, um coro do IES Carvalho Calero de Carança (Ferrol).
Rock, Bossa Nova, blues e música popular estarám presentes no repertório dos grupos estudantis.

Por seu turno, dous grupos profissionais acompanham as bandas amadoras. Nesta ocasiom, trata-se das Sacha na Horta e dos Blues do País. “Agropachanga” e blues galego, respetivamente.

O festival começa polas 10:30 horas desta sexta-feira, dia 17 de março, contando com a colaboraçom da Cámara Municipal de Ferrol através da área de Participaçom Cidadá.

Parabenizamos o estudantado da Terra de Trasancos por esta já longa história de compromisso musical com a nossa língua, que volta a concretizar-se numha ediçom da 'Mocidade com a Língua'.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.