1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

8anosGaliza - CS Gomes Gaioso - Este mês tam invernal que estamos a ter é o do oitavo aniversário do Centro Social. Abril de 2016 representa 8 anos de bagagem no trabalho coletivo pola construçom dum espaço de pensamento e açom alternativas na cidade da Corunha.


Desde a identidade comunista, feminista e independentista, "orgulhamo-nos de ter facilitado este espaço durante este tempo. Comprometemo-nos a mais anos, mais trabalho e mais rede de coesom com os movimentos populares e os demais locais sociais rebeldes da cidade", explicam.

Este mês introduzem no cartaz das suas atividades "muito circo". Porque por compromisso com a Liga Gallaecia, tinham que acolher de forma obrigatória umha jornada no primeiro fim-de-semana do mês, e terám umha no penúltimo. "E nada nos alegra mais que este circo tam sam, misto, popular, galego e nom profissional". Polo terceiro ano de Liga, de novo voltará a finalizar na Corunha. Mais umha vez a estampa da Torre será o fundo dum campeonato que pola primeira vez tem adquirido Condado FG.

Isso será no finde do dia 23. Para o próximo tenhem a visita do Davide Salvado, reconhecido cantor nacional, promessa em pé do canto nacional. Será na sexta 16 às 22h polo preço de 5€ com aforo restringido à capacidade do local.

Para rematar o mês, sexta-feira 29 às 20h30 haverá umha festa com apresentaçom do livro do preso político independentista Carlos Calvo Varela. Sim, lestes bem. "Já vos daremos mais detalhes mas nom será umha simples e aborrecida apresentaçom dum livro, nom. O coletivo de apoio ao Carlos vai-nos deleitar com toda umha celebraçom".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.