1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

 


O guióm da curtametragem foi elaborado por umha equipa conformada por alunado e professorado do IES de Vila de Cruzes e a realizaçom artística é de Nerea Fiúza e Adela Otero, ademais tamém participarom os exalunos Vitor Pinheiro e Juan Salgado.

A curtametragem pretende sensibilizar à comunidade escolar diante do problema do acoso escolar e pom a sua atençom no campo das agressons verbais, insultos, prejuiços e discriminaçons. Co lema "Nom olhes a outro lado", a peça contou com a participaçom no guióm e na interpretaçom do Clube da Língua.

Canto Galpón é um coletivo de humor na internet formado por gente nova de Vila de Cruzes, exalunado do IES Marco do Cambalhom.  Entre as suas creaçons audiovisuais está a minisérie de humor “Frases galegas”, co senhor do petilho como protagonista. A sua página http://cantoghalpon.gal/ nasce como a primeira página de memes em galego e é um dos projetos de humor  mais visitados nas redes sociais.  

Este projeto é o resultado da implicaçom  do Clube da Língua-Equipa de Normalizaçom no processo de elaboraçom do Plano de Conivência do IES Marco do Cambalhom impulsado pola própria comunidade escolar. Estíma-se que um 7% do alunado galego sofre acoso escolar e este audiovisual procura concienciar para a participaçom do alunado na resoluçom de conflitos relacionados com este tema de violéncia entre iguais. 

Fonte: Clube da Língua (Galiza)


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.