1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

ceia25abril2016Galiza - Diário Liberdade - A programaçom pola Revoluçom dos Cravos inclui ceia e concerto.


Hoje, sexta-feira, 22 de abril, na Fundaçom Artábria haverá contacontos para crianças da mao de Maquinarias Teatro e a sua "Palabra de sombreiro". A entrada é livre e o início está marcado para as 19.00hs. A atuaçom está recomendada a partir dos 4 anos.

Ceia comemorativa da Revoluçom dos Cravos este sábado na Fundaçom Artábria

Já no sábado 23 de abril, chega a já tradicional ceia comemorativa do 25 de Abril organizada mais um ano junto da Associação Cultural O Beco da Língua.

A ementa constará de entradas várias, arroz caldoso, vinho minhoto e sobremesa. Terá um custo de 15 euros, 12 euros para sócias e sócios da Fundaçom Artábria ou do Beco da Língua.

Após a ceia, aproximadamente às 23.30h, e com entrada livre, Eugenia Sanmartim e Sergio Galego trarám músicas do Brasil e outras terras para fechar esta jornada lusófona.

As vagas som limitadas a 50 pessoas.

Mais atividades na Artábria proximamente

A Fundaçom Artábria apresenta um largo leque de atividades para o mês de maio. Entre as imediatas, destaca a apresentaçom do 'Imperialismo, fase superior do capitalismo', livro de Lenine re-editado com prólogo, ilustraçons, índice de nomes e notas de rodapé polo Diário Liberdade no centenário da obra. Dita apresentaçom terá a Carlos Velasco, historiador, e Maurício Castro, autor das ilustraçons e membro do Coletivo Editor do Diário Liberdade.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.