1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores manu 2015 09 4956719694 5a0c28ec36 zGaliza - Diário Liberdade - A vítima sobreviveu a dous disparos na cabeça.


Foto de Brocco (CC by-sa/2.0/)

Umha mulher de 48 recebeu do seu ex-companheiro - do qual está em processo de divórcio - dous tiros na cabeça quando caminhava polas ruas das Pontes na tarde desta quinta-feira. Apesar do selvagem ataque, apenas tivo que ser atendida por poucas horas no hospital, conseguindo mesmo identificar o seu agressor, de forma que as feridas terám sido felizmente superficiais.

A vítima caminhava com umha amiga quando o machista chegou num táxi e, logo de tentar falar com ela e perante a sua negativa, atirou-lhe na cabeça com umha pistola que levava oculta. Logo fugiu no mesmo táxi, cujo condutor afirmou que logo de ver o acontecido ficou com medo dele também ser atacado, polo que seguiu as instruçons do agressor e o levou a Ferrol. Foi detido naquela cidade na madrugada da quinta para a sexta-feira e hoje (26) está previsto que seja conduzido para a corte de justiça.

Apesar de o caso nom ter sido ainda julgado, os testemunhos da vítima, da sua vítima e do taxista, entre outras provas, apontam de forma extremamente clara a mais um caso de terrorismo machista que, esta vez, nom conseguiu deixar vítimas mortais.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.