1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

160210_policiab.JPGGalizalivre - S.R:A., de 27 anos e vizinho de Boiro, é acusado, segundo a polícia local boirense, de participar numha agressom contra dous moços na noite do sábado. 


Segundo o mesmo informe, na sua apressada fugida deixou o telefone e a carteira, o que permitiu certificar a autoria da agressom. Por causa desta, um dos moços recebeu assistência hospitalária. As vítimas da malheira asseguram que o autor, com outras duas pessoas, fugiu da zona para evitar responsabilidades.

Hoje a imprensa comercial dá a versom da Chefia Superior de Polícia da Galiza, que manifesta que o agente estava a separar pessoas num tumulto, e logo perdeu a carteira e o telefone. Como as esqueceu no lugar, marchou sem elas. A prática de dar voz aos imputados num acto delitivo é infrequente na imprensa, e praticamente inexistente quando os acusados som militantes galegos.

De se provar a participaçom de S.R.A. na malheira, as forças e corpos de segurança do Estado continuariam a ratificar umha temporada negra, marcada por um permanente escándalo mediático. Em Lugo, vários agentes locais fôrom imputados em casos de corrupçom relacionados com o cobro de multas, enquanto membros da guarda civil fôrom relacionados com redes de proxenetismo. Também nesta semana abandonou a prisom, ante grande alarme social, o ex-guarda civil Jaime Máiz, imputado pola morte da sua parelha há dous anos. A audiência provincial de Ponte Vedra ratificou a sua saída à rua até o dia do juízo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.