1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

140416 avaGaliza - Erguer - Erguer. Estudantes da Galiza avalia mui positivamente o éxito acadado na greve estudantil de hoje, quarta-feira 13 de abril, nas 18 mobilizaçons convocadas por esta organizaçom em todo o país.


. Houvo um grande vazio das aulas de todos os centros de ensino, tanto medio coma universitario, chegando a um apoio à greve do 90%. Ademais, houvo umha enorme participaçom do estudantado nas mobilizaçons convocadas, chegando a umha presença de aproximadamente 8500 pessoas.

A Responsável Nacional de Organizaçom de Erguer. Estudantes da Galiza, Iria Figueroa, afirmava que as dezaoito mobilizaçons que convocamos em todo o país forom um éxito absoluto. Amósa-se que Erguer. Estudantes da Galiza é a ferramenta que o estudantado galego precisava para respostar aos ataques do estado espanhol contra o ensino público com mais força e mais unidade, e isto puido-se ver claramente no decorrer das distintas mobilizaçons convocadas para hoje.

Estamos convencidas de que o grande seguimento da mesma em todo o país visibiliza o rejeitamento do estudantado galego e da comunidade educativa cara à legislaçom espanhola e os atentados da mesma contra o ensino público. Com todo, cremos que isto deve de ser respostado o antes posível esixindo a Feijoó que desde Galiza se reclame a total derrogaçom da LOMQE, sem paralizaçons parciais. Ademais, este tremendo apoio à greve em todo o país demostra que é preciso que Erguer siga a ser o referente do estudantado galego, continuando com as mobilizaçons e com a luita por acadar um ensino público, de qualidade e pensado por e para Galiza.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.