1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

140210_agirbriga.jpgAgir/Briga - Já estamos às portas dumha nova Escola de Formaçom. A sétima desde que AGIR começara a organizar este encontro anual de jovens activistas e amig@s da esquerda independentista, que tivo em distintos pontos do País o seu marco de participaçom. 


Este ano 2010, com a crise do capitalismo petando às portas do nosso Povo Trabalhador Galego, as organizaçons estudantil e juvenil do Movimento de Libertaçom Nacional volvemos coincidir no objectivo de fomentar mais e mais formaçom, mais e mais conhecimento de quem somos, onde é que luitamos, e como incidir nos nossos objectivos estratégicos para continuar a passar a bandeira vermelha, lilás e da Pátria a novos e novas agentes que desejamos contribuir a umha sociedade melhor, mais justa.

O blogue da Escola de Formaçom actualizará-se proximamente com toda a informaçom relativa aos eventos que este ano decorrerám no fim de semana que compreende os dias 26, 27 e 28 de Março. Durante o tempo que resta, pouco mais dum mês, informaremos a juventude estudante e trabalhadora de todo quanto tenha a ver com o decurso da Escola de Formaçom '10.

Este primeiro comunicado serve para anunciar que as engrenagens se estám a lubricar para que podamos fazer desta cita anual um novo marco de formaçom e experiência, para reunir num mesmo lugar as perspectivas de autoorganizaçom que dezenas de jovens polo País adiante estamos a experimentar e encetar.

Como na primeira cita, o espírito conserva-se: procuraremos oferecer a todas as pessoas que estejades interessadas umha proposta de Escola singular no nosso País. Um experimento juvenil de emancipaçom e suficiência para testar a Galiza que queremos.

Lembramos a todas as pessoas interessadas que desde já podedes obter mais informaçom escrevendo para os correios nacional@briga-galiza.org ou nacional@agir-galiza.org

Organiza-te e luita!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.