1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

160210_benettonDL - Diferentes meios burgueses, incluído o jornal El Progreso de Lugo, informam de um ataque colectivo a umha loja da multinacional Benetton nessa cidade. 


O ataque terá provocado destroços no local e na roupa exposta no referido negócio. Polos vistos, um grupo de sete pessoas disfarçadas entrou no local e, após pedir que as trabalhadoras e clientes o abandonassem, danificárom computadores, roupa, mobília e alarme antirroubo. Até aí, a informaçom consensual. 

Enquanto meios como El Progreso, ABC ou La Voz de Galicia falam de "vandalismo" ao nom existirem "chamadas reivindicativas", noutros meios digitais fala-se de "vendaval anarquista", assinalando a realizaçom de pintagens do á circulado e da frase "marichiwe" ("cem vezes venceremos", em língua mapuche), atribuindo o ataque a umha "vingança contra umha das multinacionais repsonsáveis pola exploraçom e repressom do povo mapuche no Chile", como pode ler-se no site klinamen.

Seja como for, o certo é que o povo mapuche sim mantém um litígio com a multinacional Benetton, já que os irmaos Carlo e Luciano (proprietários da firma) possuem 970.000 hectares de terras mapuche da Argentina, o que os converte nos maiores latifundiários do país austral. Desde 2002, numerosas famílias mapuche tenhem sido expulsas das suas terras, depois da compra das mesmas pola multinacional têxtil.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.