1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

O Diário Liberdade está embarcado, na sua dorna, numha viagem polos mares da Internet galega e lusófona, mas com total abertura ao resto de espaços lingüísticos do planeta. Só é pena nom podermos conhecê-los todos na língua de cada um. Por isso, e porque queremos reforçar a produçom de materiais na nossa, para reforçar a ameaçada comunidade lingüística galega, precisamos de fomentar e difundir as traduçons para galego-português.

Dadas as limitaçons da equipa que formamos, queremos também abrir estas páginas à participaçom de tradutoras e tradutores dispostos a fazer chegar ao público galegófono (lusófono) as informaçons e as ideias dos movimentos populares que, no mundo todo, tenhem tanta cousa para nos ensinar e que compartilhar connosco.

O Diário Liberdade quer ser um espaço colaborativo que cresça e se construa colectivamente e, para isso, o envolvimento de cada vez mais pessoas e colectivos em novas tarefas é imprescindível para umha (contra)informaçom popular efectiva.

És capaz de traduzir textos ou transcrever áudios em galego-português (qualquer que seja a normativa ou padrom) a partir de um ou vários idiomas diferentes? Esta é a proposta que che fazemos: pom-te em contacto connosco e di-nos qual é a tua disponibilidade como tradutor(a); a partir daí, informas-nos dos trabalhos concretos de traduçom que queiras fazer ou, se preferires, fazemos-che sugestons de textos concretos cada vez que nos forem surgindo, para tu traduzires.

Os teus contributos serám publicados e levarám a tua referência como tradutor(a), a nom ser que tu nos digas o contrário.

Servem-nos traduçons do inglês, do espanhol e do chinês, mas também do euskara, catalám, quéchua, amazigh ou vietnamita. Servem-nos todos os idiomas do mundo!

Sendo o Diário Liberdade um projecto construído exclusivamente com trabalho militante, nom haverá qualquer remuneraçom económica para as pessoas que traduzirem os textos. Neste meio ninguém cobra, nom existem fins lucrativos no labor que a gente fai.

Participa connosco na difusom da informaçom popular galega e lusófona.

Contacto:

Diário Liberdade
info[arroba]diarioliberdade.org


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.