1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores Maurício 2016 04 livro lenineGaliza - Diário Liberdade - Carlos Velasco e Maurício Castro falarám nas duas apresentaçons já programadas para a ediçom galega ilustrada de 'O Imperialismo, fase superior do capitalismo', de Vladimir Ilitch Ulianov Lenine, com que o Diário Liberdade renova para o público galego a vigência da obra no seu centenário.


Em Ferrol (no dia 29 de abril às 20:00 na Fundaçom Artábria) e na  Corunha (no dia 6 de maio às 21:00 no CS Gomes Gaioso), Carlos Velasco, historiador especialista em História Contemporánea e professor da Universidade da Corunha, e Maurício Castro, membro do Coletivo Editor do Diário Liberdade autor das ilustraçons que acompanham esta ediçom do clássico de Lenine, abordarám diferentes questons referentes à obra e às teses leninistas sobre o imperialismo.

Do Coletivo Editor do Diário Liberdade esperám anunciar datas em mais cidades galegas, e também que os eventos programados sirvam para estimular a participaçom de novas e novos ativistas na atividade diária do portal informativo popular.

Durante o ato será possível conseguir a obra, que também está disponível na loja online do Diário Liberdade (click aqui) - e, até 23 de abril, com preço promocional exclusivo e antecipado, e que estará também nas prateleiras das principais livrarias e centros sociais da Galiza a partir dessas datas.

O imperialismo fase superior do capitalismo e a ediçom galega ilustrada de 2016

O imperialismo, fase superior do capitalismo foi escrito polo autor na primavera de 1916 e publicada pola primeira vez poucos meses depois, a inícios de 1917. Representa um dos grandes contributos teóricos do marxismo do século XX, cuja vigência permanece inabalável 100 anos depois. Especial releváncia ganha a obra de Lenine para naçons oprimidas como a galega e num contexto de crise global do capitalismo. O Imperialismo, fase superior do capitalismo parece estar a descrever a situaçom atual de crise e de continua a fornecer ensinamentos fundamentais.

A ediçom que agora apresenta o Diário Liberdade conta com um prólogo específico, realizado polo Coletivo Editor do Diário Liberdade, assim como com umha série de ilustraçons realizadas por Maurício Castro. A ediçom inclui notas de rodapé novas e umha lista final explicativa de nomes.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.