1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

170210_hospital.jpgGalizalivre - Da memória da fome, às misérias da opulência.

 


A Galiza passou numha breve parêntese de tempo a novas relaçons com a comida, o corpo e a imagem. A Associaçom de Bulímia e Anorexia de Ponte Vedra acaba de desvendar que as doenças associadas ao novo capitalismo da imagem proliferam na Galiza.

 

Em menos de dez anos, os casos de homens anoréxicos e bulímicos triplicárom-se na Galiza sul, nomeadamente nas áreas urbanas. As doenças atingem todas as idades e a anorexia mesmo chega à idade infantil.

Segundo Mariám Garcia, directora da associaçons em declaraçons à imprensa empresarial, "ampliou-se o leque de idade, as classes sociais, e a doença chega aos ámbitos urbanos e rurais". Isto tem a ver, para a responsável da associaçom, com umha obsessom pola imagem que acada também o género masculino. Este modelo de homem foi fabricado no mundo anglosaxom polas empresas de marketing, e vai destinado a umha pessoa urbana, de classe média, namorada do dinheiro e da moda.

A associaçom e os responsáveis hospitalares apostam pola "sensibilizaçom" através de propaganda, sem que em nengum caso se questione o papel social da publicidade, nem umha forma de vida baseada na obtençom de dinheiro e fama pessoal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.