1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

090610_agiremgalegoGaliza - Galizalivre - Sem titubeios, os sectores ultras começam a banir sem mais o nosso idioma das aulas. Vem de acontecer na capital da Galiza, onde o colégio San José de Cluny manifestou a sua intençom de eliminar o galego no primeiro ciclo de primária.


A CIG ensino já fijo público o seu rechaço, pedindo a mediaçom da Conselharia de Educaçom. Como é previsível, esta área do governo da Junta concordará com a medida do colégio religioso, que antepom a aprendizagem de inglês à da língua própria. O galego estará ausente de disciplinas como Conhecimento do Meio. A medida é contraditória mesmo com a linha que marca o decreto de plurilinguismo, que reconhece que essa matéria deve leccionarse no nosso idioma.

O passo dado por este centro de ensino nom será, de certeza, o último. Avalados polo novo governo, muitos centros urbanos, destinados à educaçom da classe média-alta, focarám todos os seus esforços para se desprender dum idioma que a minoria ultra quer ver desaparecido de vez.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.