Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

EFPROGRAMA.redimensionadoGaliza - Briga - Como já temos avançado, este fim de semana decorrrá mais umha Escola de Formaçom, e já vam 13!


 Nesta ocasiom, o ponto geográfico escolhido é Ferrol, cidade histórica e um dos referentes para a classe obreira galega. Aliás, o programa de atividades da Escola vém carregadinho de novidades e, portanto, conteúdos que nom encontramos ao longo das ediçons anteriores.

Como bem sabemos, a Escola define-se polos seus três grandes eixos característicos: a formaçom teórica, o conhecimento da realidade do ponto geográfico escolhido e também o tempo de lazer. E estes pontos continuarám a manter-se intactos nesta nova ediçom:

Para começar, sexta-feira desfrutaremos dumha atividade que tivo bastante sucesso nas últimas anos. Estamos a falar evidentemente do “Trivial”, organizado por umha companheira que, com certeza, porá as cousas difíceis às participantes com perguntas sobre a história de luita da classe obreira galega. Seja como for, é um momento divertido onde podemos encontrar umha incrível mistura de lazer e formaçom, além de oferecer um espaço agradável e convívio que permite umha maior e grande integraçom entre todas as participantes da Escola.

Já dentro do sábado, de manhá poderemos conhecer mais de perto essa cidade histórica que comentamos anteriormente, através dum roteiro intitulado “Ferrol Rebelde”, onde teremos a oportunidade de ampliar o nosso conhecimento sobre a história da luita da classe obreira galega, e concretamente ferrolá, através dumha terceira pessoa encarregada de conduzir o ato. À tarde, com a Fundaçom Artábria como espaço elegido, desenvolverá-se a projeçom do documentário “Fios Fora”, o qual tivo enorme sucesso nos últimos meses e onde se amostra a realidade do setor têxtil galego, com entrevistas e conversas mui clarificadoras de trabalhadoras e patrons. Recomendável, sem dúvida!. Aliás, teremos um pequeno espaço de tempo para o debate e a participaçom das presentes no ato.

Mas tampouco queremos deixar passar sábado sem o tempo de lazer, para o qual organizamos à noitinha um concerto com um grupo local, Eira, na própria Fundaçom Artábria.

E para cobrir o programa de atividades, deixaremos para domingo a palestra que tratará, desta volta e como nom podia ser doutra forma num dos pontos referentes do país, sobre história e intervençom sindical, onde um companheiro nos dará algumhas das chaves para umha prática revolucionário no eido do sindicalismo nacional e de classe.

Sem dúvida, um fim de semana no que o compromisso com a formaçom militante e a camaradagem, serám os protagonistas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.