Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

170210_concerto.jpgCeivar - Dentro das iniciativas que a nível comarcal desenvolve o organismo para denunciar a existência de presos independentistas e activar a solidariedade económica e política, anunciamos que neste sábado 20 de Fevereiro a assembleia comarcal de Ceivar em Trasancos organiza umha jornada contra a repressom. 


A cita é para as 12:30 h. no Ateneu de Ferrol e contará com petiscos, o sorteio dumha cesta com produtos típicos do Entruido e um concerto de música galega e portuguesa a cárrego do cantor Jorge Mirancos. 

Os ingressos recadados nesta jornada, ao igual que através de outras actividades que estamos a desenvolver no País, destinam-se a sufragar as defesas jurídicas na ‘Audiencia Nacional’ dos patriotas presos, assim como as actividades informativas e propagandísticas do organismo tendentes a denunciar a repressom contra os independentistas galegos encarcerados. O Ateneu Ferrolám encontra-se no número 202-204 da rua Madalena. 

LIBERDADE PATRIOTAS GALEGOS! 

DEFENDER A TERRA NOM É DELITO!

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.