Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

170210_louricam.jpegNÓS-Unidade Popular - A Cámara municipal de Ponte Vedra anunciou recentemente por meio do concelheiro César Mosquera a intençom de converter o actual emprazamento da factoria de ENCE numha “área de desfrute da cidadania” em 2018, data em que acaba a concessom que esta indústria contaminante tem outorgada. 


1.NÓS-Unidade Popular posiciona-se radicalmente em contra deste projecto para construir umha “zona recreativa” na antiga Enseada de Louriçám porque supom consolidar o recheio feito para instalar ENCE. A esquerda independentista defende a recuperaçom da linha de costa originária de Louriçám para a vizinhança umha vez que a factoria saia do seu emprazamento. E devem ser a própria empresa e o Estado espanhol (culpável de que esta indústria de enclave se situa-se na nossa Ria) quem corram com os gastos que conleve a recuperaçom da enseada. 

2.Assim mesmo opomo-nos ao projectado passeio litoral desde as Corbaceiras, claramente vinculado às actuaçons urbanísticas previstas agora em Louriçám e que ademais supom um novo recheio na Ria de Ponte Vedra, já abondo desfeita e degradada.

3.O BNG é responsável desta ideia, que quer fazer passar por umha “humanizaçom” o que só se pode interpretar como umha nova agressom ao território e à paróquia de Louriçám, que já foi suficientemente maltratada historicamente (cumpre lembrar também a autovia, os aterramentos do porto de Marim e o trem). De novo o BNG traiçoa @s vizinh@s de Louriçám, mas também a luita contra ENCE, e situa-se do lado dos que equiparam progresso com formigom, cimento e lucro privado.

4.Chamamos às associaçons vicinais, aos movimentos sociais e ao conjunto da populaçom a posicionar-se em contra desta agressom e, chegado o caso, a mobilizar-se para impedi-la. As décadas de luita contra ENCE para recuperar o património natural e a vida roubados por esta empresa nom podem ser frustradas por suspeitosos projectos urbanísticos como este.

Ponte Vedra, Fevereiro de 2010


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.