1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

 


Na final da Copa del Rey torcida do Barcelona (Países Cataláns) e Athletic de Bilbau (País Basco) silenciárom, mais um ano, o hino espanhol e a presença do Rei Felipe VI daquele país.

As duas anacrónicas instituiçons (Espanha e o seu Rei) recebérom umha enorme assobiada como indicativo de umha cousa evidente: nom som bem recebidos, nem nos Países Catalans nem no País Basco.

Madrid usou o acontecido como pretexto para fazer o ridículo mais umha vez, classificando os assobios de ataque à democracia - nom dixo nada, entretanto, das agressons de facistas espanholistas a torcedores do Barcelona nos exteriores do estádio.

Como o ridículo é livre, e redes sociais como o twitter viabilizam fazê-lo diante de milhares de pessoas, algum galego nom quixo desaproveitar a ocasiom, como o ex-ciclista Óscar Pereiro:


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.