1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

180210_pgom.jpgDL - A plataforma 'Direito à Cidade', que agrupa numerosos colectivos sociais corunheses, entregárom ontem as alegaçons ao PGOM na repartiçom de Urbanismo da Cámara municipal da Corunha. 


Representantes das quase duas dezenas de organismos sociais que estám a fazer oposiçom ao Plano Geral de Ordenaçom Municipal que quer aprovar o governo do PSOE e do BNG indicárom que, ao contrário do que dim os integrantes do governo, nom se trata de um Plano participativo nem consensualizado com os agentes sociais. O "obscurantismo" caracterizou o processo, daí que se tenham sucedido as alegaçons de associaçons vicinais e entidades sociais corunhesas até o dia de hoje, em que o prazo de alegaçons conclui. 

Junto à falta de participaçom e de informaçom à vizinhança, há desacordo na falta de atendimento às necessidades de umha mobilidade sustentável e no planeamento de umha cidade virada para os centros comerciais, que inviabiliza o pequeno comércio. Por outra parte, o PGOM inclui a possibilidade de aumentar o número de habitaçons num número de 33.000, quando na actualidade há 15.000 desocupadas, o que para a plataforma 'Direito à Cidade' abre as portas à especulaçom imobiliária.

Por último, a falta de garantias à protecçom do património arquitectónico e cultural é mais um aspecto caracterizador de um PGOM que a referida plataforma vem denunciando com umha campanha que inclui um documento informativo sobre conceitos básicos de urbanismo e a necessidade de se opor ao Plano apresentado polo governo municipal. O documento pode ser descarregado aqui mesmo.

Mais informaçom no site da plataforma 'Direito à Cidade'.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.