1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Cartaz palestra O galego pode ser mundial por Valentim FagimGaliza - Semente Vigo - O 8 de abril, sexta-feira, às 18:30 no Centro Cívico de Teis (caminho Maceiras) sob o título O galego pode ser mundial, o professor e divulgador Valentim Fagim ministrará umha interessantíssima palestra aberta a todos os públicos.


Sinopse

Somos educados/as para ver e viver o galego como sendo uma língua local, funcionalmente pouco útil e carente de um modelo de língua soberano a respeito do castelhano, a língua hegemónica da Galiza. Ora, existe outra forma de viver a língua da Galiza, como sendo internacional e compartilhada com outras sociedades, a portuguesa e a brasileira entre elas. Refletiremos sobre as vantagens de viver o galego como sendo mundial, focando também os desafios de sermos pais e mães galego-falantes que queremos transmitir a língua ás nossas crianças.

Valentim Fagim (Vigo, 1971)

Licenciado em Filologia Galego-Portuguesa, fundador da livraria A Palavra Perduda e ex-presidente da AGAL e sócio da Semente Compostela é desde 2001 professor de português nas Escolas Oficiais de Idiomas. Especializado em difundir a estratégia internacional da língua galega por meio de artigos de opiniom, vários projetos em formato site, ação associativa e vários livros como Do Ñ para o NH e O galego (im)possível, todos eles editados na Através Editora.

Aviso: durante a palestra haverá serviço de Babá na Semente. É preciso apontar-se em sementevigoactividades.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.