1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartazplantasmedicinaisGaliza - Mádia Leva! - O objectivo de este curso é colocar um primeiro chanço orientado a adquirir certa autonomia a hora de procurar soluçons aos nossos pequenos (e nom tam pequenos) problemas de saúde, familiarizando-nos com as plantas medicinais mais comuns, as suas virtudes, a sua elaboraçom,...


CURSO PLANTAS MEDICINAIS

Duraçom: 8 horas, repartidas em sessões semanais de 2 horas cada umha (4 semanas).

Preço: 25 euros por pessoa (20 soci@s do Madia Leva)

Datas e hora:
Sextas feiras 20 e 27 de Maio; 3 e 10 de Junho
de 19h30 a 21h30

+ info e inscrições junto do Mádia Leva!

Descriçom do curso

Das perto de 1.400 espécies de plantas silvestres que podemos topar na Galiza, ao redor de 200 tem consideraçom de medicinais e umha longa tradiçom no se uso farmacológico, desde a medicina popular ou tradicional até a moderna fitoterapia. O crescimento, as vezes exagerado, do uso de medicamentos de síntese, fixo com que se evidenciassem os seus múltiplos e indesejáveis efeitos secundários, e os interesses escuros que esconde a industria farmacéutica (o estudo e a elaboraçom de fármacos e excepcionalmente caro, exceptuando os remédios de origem natural, que, a sua vez, nom som patenteáveis).
Se quadra por isto, se quadra por umha necessidade cada vez mais sentida de viver umha outra relaçom com os seres que nos rodeiam, a utilizaçom de plantas medicinais tiradas do nosso entorno ou cultivadas por nós, e a participaçom activa na nossa sanaçom e na das pessoas que queremos, está a tomar pulo e fazer-se um oco nas nossas consciências. Por todo isto, a medicina popular nom é, ainda hoje, somente história.

O objectivo de este curso é colocar um primeiro chanço orientado a adquirir certa autonomia a hora de procurar soluções aos nossos pequenos (e nom tam pequenos) problemas de saúde, familiarizando-nos com as plantas medicinais mais comuns, as suas virtudes, a sua elaboraçom,...

-Chuchamel, cecimbra, parietária, cedronha,... som ervas que nascem às portas das nossas casas, que muitas vezes nom sabemos nem nomear, menos as suas propriedades curativas. Como a melhor maneira de conhecer umha erva e vendo-a, cheirando-a, tocando-a, prescindiremos de inúteis projecções de fotografias, que criam em nós umha sensaçom frustrante frente a um mundo tam amplo como é o das espécies vegetais. Durante as oito horas que dure o curso veremos in situ por volta de 50 plantas medicinais, comuns no nosso entorno.

- Introduçom à elaboraçom das plantas: colheita (momento do ano, luas,...), secado e conservaçom,.... Introduciremo-nos no mundo da alquimia elaborando alguns preparados básicos com ervas, desde os chás mais clássicos até tinturas, aceites, emplastos, bálsamos,... para ir dando forma ao nosso receitário pessoal.

-Achegamo-nos a um dos momentos mais importantes para a botica tradicional, já que ao redor do Sam Joám apanham-se umha boa mao dos remédios mais importantes aos que recurriremos durante todo o ano. Adicaremos especial atençom à mágia do ramo de Sam Joám, e tentaremos dominar os conhecimentos suficientes para poder elabora-lo.

-Para quem querer continuar a formar-se logo de este curso, facilitaremos muita outra informaçom: bibliografia, artigos, fotografias, web... e a possibilidade aberta para criar espaços ou canais de comunicaçom entre nós, para sentir evoluir o nosso conhecimento colectivo. O plantejamento geral será orientado com esta finalidade, partindo da elaboraçom de um quadro da saúde. Vamos tentar encontrar as ervas chave que precisamos e que comecem, a partir de aqui, a formar parte das nossas vidas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.