1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

161215 comunalVenezuela - Entorno Inteligente - [Traduçom do Diário Liberdade] Instalado Parlamento Nacional Comunal para aprofundar o poder popular


Nesta terça-feira, dia 15, o presidente da Assembleia Nacional (AN) venezuelana, Diosdado Cabello, instalou a primeira sessom do Parlamento Comunal Nacional, com o fim de criar um mecanismo que contribua para reforçar o poder popular.

"Agora teremos um Parlamento ao serviço da burguesia. Por parte da direita, nom vamos escutar nada que seja para favorecer o povo, ao invés. Este é um trambolhom do qual temos que nos levantar com mais força para continuar a impulsionar a Revoluçom Bolivariana", expressou Cabello, durante a instalaçom do parlamento popular, em transmissom de ANTV do Palácio Federal Legislativo da Venezuela.

Leia também:

Cobertura das eleições legislativas na Venezuela

O que a oposição venezuelana fará na Assembleia Nacional

Após vitória da direita, burguesia venezuelana exige o fim das leis populares

Cabello explicou que, mediante este Parlamento Nacional Comunal, será criado um mecanismo legislativo "que permita ao povo dispor de recursos, chefias, tomada de decisons, leis, e que permita ao povo dispor da sua forma de vida".

Neste contexto, apelou as bases da militáncia revolucionária e todas as instáncias de organizaçom do poder popular para a assunçom do seu papel no aprofundamento da Revoluçom frente às estruturas tradicionais que prevalecem no Estado e que obstaculizam o desenvolvimento do poder comunal.

"Os poderes institucionais locais som incapazes, no seu egoísmo, de entender a importáncia do poder comunal. Há muitos companheiros presidentes de cámaras municipais que ficam putos porque som entregues a um conselho comunal, ou a uma comuna, recursos para construírem as suas casas, e se eles como presidentes de cámaras municipais disponhem de recursos para apoiar o povo organizado, nom estarám a colaborar com o poder popular", indicou.

Por isso, reiterou a necessidade de fortalecer o poder popular para que cumpra seu papel na defesa e impulso da Revoluçom Bolivariana.

Leia ainda:

'Hoje temos uma república onde as comunidades conseguem influenciar na tomada de decisões'

Venezuela: Após direita vencer eleições, produtos escondidos aparecem nos supermercados

"Nom podemos permitir que isto continue a acontecer que as cousas continuem a funcionar assim. E de onde é que vamos pressionar? De cima nom funciona, porque já o tentamos; há que pressionar de baixo, das bases e do poder popular. Temos que eleger presidentes de cámaras municipais que entendam o poder comunal".

Lembrou que "o poder mais importante que há é o poder das comunas. Nom há outra forma de organizaçom mais pura do que as comunas. Agora é a vossa vez, porta-vozes, neste Parlamento Nacional Comunal, que se instala a partir de agora, de luitar polo fortalecimiento do poder comunal".

O presidente da Assembleia Nacional reiterou aos porta-vozes do poder comunal que os espaços do Palácio Federal Legislativo continuarám à disposiçom desta assembleia para o seu desenvolvimento.

"Estes espaços ficam à ordem deste parlamento enquanto nós estivermos aqui, enquanto estivermos aqui, estes espaços ham de ser do poder popular", informou.

"A 16 anos desta Constituiçom, fica instalado este Parlamento Nacional Comunal, para continuarmos a avançar. O limite criador do nosso povo fica lá bem longe", expressou Cabello, ao lembrar o décimo-sexto aniversário da Constituiçom da República Bolivariana da Venezuela.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.