1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

cartazPalavrar2programaGaliza - STEG - O vindeiro sábado 16 de abril terán lugar en Compostela, no Museo do Pobo Galego, as "I Xornadas de Innovación educativa: PALAVRAR A LINGUA", no marco do convenio de formación asinado polo sindicato STEG coa Consellería de Educación da Xunta de Galicia.


Ao mesmo acudirá profesorado de toda Galiza, así como profesoras e profesores do País Vasco, Navarra, Cataluña, Asturias, Comunidade Valenciana e Illas Baleares.

Haberá exposición de experiencias innovadoras no eido da normalización por parte de Belén Escariz (Ceip Quintela de Moaña, Vigo) e de Pilar Ponte (IES Pobra do Caramiñal), unha mesa redonda sobre a situación do galego e as linguas minorizadas no contexto do Estado, unha ponencia sobre as Irmandades da Fala a cargo de Emilio Ínsua, un obradoiro de lusofonía a cargo de Carme Saborido, e pechará as Xornadas NARF, cun concerto musical.

Para inscrición: http://www.steg.gal/inscricion.asp?id=3294


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.