1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

120714 palestina gzGaliza - Diário Liberdade - A convocatória do coletivo Mar de Lumes juntou duas centenas na praça da Galiza de Compostela, com presença da comunidade árabe-galega.


Foto: Concentraçom na praça da Galiza, em Compostela.

A capital da Galiza juntou nesta sexta-feira umhas duascentas pessoas na convocatória de urgência realizada pola entidade internacionalista Mar de Lumes, para denunciar a impunidade com que o sionismo está a agredir a Faixa de Gaza e assassinar a sua populaçom.

Também Lugo e Corunha tivérom concentraçons ontem, mas a de Compostela foi a mais numerosa, contando com bandeiras da Palestina e da Galiza, assim como faixas denunciando os crimes do Estado de Israel.

Um palestiniano tomou a palavra para agradecer a solidariedade galega e reclamar a intervençom da chamada "comunidade internacional" para deter a ofensiva militar sionista contra o seu povo. 

Na concentraçom participárom ativistas da esquerda social, política e sindical compostelana, que na próxima segunda-feira às 20 horas voltarám a sair às ruas numha manifestaçom de apoio aos direitos nacionais palestinianos e contra o imperialismo sionista.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.