1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

lingua2Galiza - Diário Liberdade - As 14 mobilizaçons convocadas pola nova organizaçom unitária do estudantado galego mobilizárom milhares contra a LOMQE capitalista e espanhola.


Os níveis médio e superior do ensino galego fôrom convocados hoje a umha greve contra a LOMQE e em defesa do ensino público. A resposta estudantil foi positiva, com milhares nas ruas e atividade docente reduzida.

A supressom do decreto 3+2, de mercantilizaçom educativa, foi um dos pontos centrais da jornada de greve. Também a derrogaçom imediata da LOMQE, privatizadora e espanholizadora. Reivindicaçom ambas com grande apoio popular, ao ponto de contar na atualidade já com maiorita teórica no Parlamento espanhol, apesar do qual continuam vigentes.

vigoA convocatória de mobilizaçons correspondeu à organizaçom que unifica organicamente as entidades estudantis que vinham mantendo umha dinámica de unidade de açom nos últimos anos (Agir, Liga e Comités), para se integrarem em Erguer, Estudantes da Galiza. Compostela, Corunha, Ferrol, Vigo, Ponte Vedra, Lugo, Ourense, Vila Garcia, Lalim, Barco, Melide... numerosas manifestaçons e concentraçons acompanhárom a greve, que também foi convocada polo Sindicato de Estudantes, de ámbito espanhol.

A participaçom na greve terá sido muito elevada, ao que todo indica, tanto no nível secundário como no universitário. Também as manifestaçons fôrom significativas, para já por ser a primeira iniciativa mobilizadora de Erguer, e apesar da pressom policial registada em várias localidades contra o ativismo estudantil. Foi o caso de Vigo, onde estudantes fôrom impedidos de se concentrarem diante da Junta e jornalistas fôrom identificadas enquanto trabalhavam no evento.

Para amanhá, dia 14, fôrom convocadas manifestaçons por parte do Sindicato de Estudantes.

IMG 20160413 WA0006

Fotos: 1 Ferrol (Erguer) / 2 Vigo (GzContrainfo) / 3 Compostela (Diário Liberdade)


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.