1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

220713 compostGaliza - NÓS-UP - Após mais de um mês e meio de espera, o governo do PP de Compostela denegou a utilizaçom dos jardins de Sam Roque para realizar o jantar popular do Dia da Pátria.


Neste período de tempo, o corrupto governo de Angel Currás empregou todo o tipo de manobras para atrasar umha e outra vez umha resposta que todos os prognósticos apontavam que iria ser negativa. Entre as múltiplas gestons realizadas para adiar a resposta municipal, inclusive chegárom a reconhecer a perda da solicitude entre os diversos departamentos quando foi cursada legalmente no registo municipal.

NÓS-UP denuncia este novo atropelamento contra os direitos e as liberdades fundamentais por parte de um governo instalado nas posiçons do mais recalcitrante espanholismo e desprezo polos sinais identitários do nosso país.

Com umha decisom exclusivamente justificada no sectarismo político o PP de Compostela pretende evitar o inevitável: que a Galiza consciente ocupe as ruas da capital do nossa pátria no Dia Nacional da Galiza.

Mas, por muito que pese a Currás, Feijó e companhia, NÓS-UP realizará o jantar de confraternizaçom após finalizar os atos políticos do Dia da Pátria, num espaço alternativo do queal informaremos amanhá.

Direçom Nacional de NÓS-UP

Galiza, 22 de julho de 2013


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.