1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

250613 cacharelacomposGaliza - NÓS-UP - Após todos o atranco para evitar que o movimento popular poda organizar com normalidade as cacharelas negando ponto de luz pública, no mesmo domingo 23 de junho o governo de Ángel Currás tentou infrutuosamente a proibiçom dalgumhas.


Pouco depois das 20 horas o corpo de bombeiros da cidade transmite  NÓS-UP que vem de receber comunicaçom da Polícia local informando que a nossa cacharela na praça do Matadeiro vinha de ser “anulada” polo Governo Municipal do PP.

Similar comunicaçom recebeu a Associaçom Cultural Henriqueta Outeiro respeito a sua cacharela na praça da Peixaria Velha.

Tal como comunicamos ao corpo de bombeiros, tinhamos autorizaçom municipal e cumpriamos com todos os requisitos da normativa, e que portanto nom iamos ceder às pressons da extrema-direita local suspendendo a nossa cacharela, pois a rua é do povo, nom do PP, e as festas populares som do povo, nom de Ángel Currás!

A firmeza mantida, a denúncia imediata lançada polas redes sociais, e as gestons realizadas com representantes públicos, fôrom determinantes para finalmente frear umha nova medida fascista do PP.

NÓS-UP quer agradecer o BNG de Compostela as gestons realizadas com o Concelho, que sem lugar a dúvidas contribuírom a gorar a repressom. Obrigado pois a Lucia Vázquez, Rubén Cela e Goretti Sanmartín pola sua solidariedade.

Milhares de vizinhas e vizinhos inundárom praça do Matadeiro

Como bem sendo habitual a XIII ediçom da cacharela da Unidade Popular foi das mais concorridas da cidade. Milhares de pessoas participárom na celebraçom do solstício de verao organizada pola esquerda independentista e socialista, amenizadas pola magnífica música tradicional galega, pam com chouriço de graça, e o lume “purificador”, que sem lugar a dúvidas contribuírom a realçar a mágia dessa noite.

Agradecimentos

Umha vez mais agradecemos aos trinta negócios que colaborárom um ano mais connosco em fazer possível a cacharela de NÓS-UP, assim como à vizinhança da praça do Matadeiro por ter cedido gratuitamente a luz que o governo do PP nos denegou. A todos eles muito obrigados!

 

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.