1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

149211Galiza - Diário Liberdade - A sentença do julgamento a 7 edis do governo da Cámara Municipal de Compostela, do PP, decreta a sua inabilitaçom durante 9 anos e pom o governo local numha situaçom insustentável.


 

O julgamento a 7 vereadores e vereadoras do governo municipal do PP, após serem denunciados pola decissom de pagar com dinheiro público a defesa do já demitido Adrián Varela (também vereador e imputado na “Operaçom Pokémon”), finalizou com umha sentença condenatória para estes cargos públicos. Som 9 anos de “inabilitaçom especial para o exercício de emprego ou cargo público” para mais da metade da equipa municipal do Partido Popular, que se compom de 13 pessoas em total (a denúncia só atingiu @s 7 que participárom na Junta de Governo que adotara aquela decissom).

As e os vereadores condenad@s agora por prevaricaçom som Amelia González, Juan de la Fuente, Cecilia Sierra, María Pardo, María Castelao, Francisco Noya e Luis García Bello.

Se bem a sentença da Sala do penal número 1 dos Julgados de Compostela é recorrível, com ela a situaçom do governo municipal encabeçado por Ángel Currás (imputado também na Pokémon) fai-se insustentável. Um governo já muito deteriorado publicamente após diveros casos de corrupçom e condenas judiciais que conlevárom até o de agora a demissom, entre outros, do ex-presidente da Cámara Municipal, Gerardo Conde Roa.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.