1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (10 Votos)

180714 agmGaliza - Diário Liberdade - De maneira anónima, está a ser difundida umha mensagem política em vídeo protagonizada por Antom Garcia Matos, militante independentista há anos clandestino.


O vídeo é protagonizado polo próprio Garcia Matos, encapuzado e com a bandeira da Galiza como único elemento do cenário. Como música de fundo, soam fragmentos do Hino do Antigo Reino da Galiza. Durante 37 minutos, o militante independentista desenvolve um discurso político expondo consideraçons sobre a prática da luita armada ilegal na história da Galiza e reivindicando a "resistência galega" como "humilde continuadora" dessa tradiçom.

Situando como objetivos a independência e o socialismo, Antom Garcia Matos garante a continuidade das práticas ilegais de confronto com o Estado espanhol. O próprio militante independentista define como "luita armada" a prática do que em várias ocasions denomina "resistência galega", reivindicando a sua validade como arma política e afirmando que a sua orientaçom vai ser determinada polos próprios combatentes e nom "por nengumha sentença da Audiência Nacional espanhola".

O vídeo, que apresenta Antom Garcia Matos como "guerrilheiro da resistência galega", está disponível online. Dado o seu inegável interesse informativo, reproduzimo-lo a seguir na íntegra.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.