1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

020715 agrGaliza - Ceivar - Nem um mês decorreu para que um independentista de Ferrol fora violentamente atacado duas vezes.


 Desta segunda volta fôrom umha dúzia de siareiros “Diablos Verdes” ligados ao fascismo, quem tirárom ao chao ao independentista e propinárom-lhe umha paliça na passada sexta feira.

Somentes decorrérom umhas semanas entre esta agressom e a malheira que lhe dera a polícia quando se atopava trabalhando no mar junto a outro companheiro de faena tal e como relatamos em novas anteriores deste web. A raíz desta primeira tunda o independentista apresenta numerosas lesons que lhe impedem continuar com a sua vida cotiá assim como trabalhar e esta segunda malheira agrava os danos.

O independentista ferrolano é um ativo militante político e solidário contra a repressom polo que nom é de extranhar que nom se trate de meras coincidências se nom dum ataque contra o movimento independentista.

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR enviamos a nossa solidariedade com o independentista e fazemos um chamento a estar alerta e reforçar mais do que nunca as nossas conviçons e os nossos espaços.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.