1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

8672587126 93fe53b157 zGaliza - FGI - A Rede Galega en Defensa da Saúde, conformada por Médicos do Mundo, Amnistía Internacional, a Plataforma SOS Sanidade Pública, a Asociación Galega de Medicina de Familia, e o Foro Galego de Inmigración, convocan a un acto de entrega da queixa sobre as barreiras de acceso ao sistema sanitario galego que terá lugar o luns día 9 de novembro ás 13.00 nas oficinas da Valedora do Pobo de Santiago de Compostela situado  na Rúa do Horreo, nº  65.


Foto de Nemigogz (CC by-sa/2.0/) - Hospital Lucus Augusti (Lugo)

Complementariamente desenvolverá unha  charla-coloquio que sobre o tema Reforma Sanitaria/Exclusión Sanitaria. As consecuencias na Comunidade Galega que terá lugar ese mesmo luns, día 9 de novembro, ás 20:00 h no Salón de Actos do Colexio Oficial de Médicos de Santiago de Compostela situado  na Rúa de San Pedro de Mezonzo, nº 39.

No acto participarán dous representantes da nosa Rede, xunto cun representante da Consellería de Sanidade (convidaron ao propio Conselleiro) e os voceiros parlamentarios do PPdeG, PSdG-PSOE, BNG e AGE.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.