1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

300915 compchusGaliza - Diário Liberdade - A Conselharia da Saúde, presidida pola direitista Rocío Mosquera, deu apoio ao Serviço pediátrioc co Hospital Universitário compostelano (CHUS) contra a petiçom dos pais.


Umha meninha de 12 anos, com umha doença irreversível ligada a um processo neuronal degenerativo, é obrigada polos serviços médicos do CHUS a se manter viva contra qualquer possibilidade de melhora no seu estado até se produzir o falecimento, nos próximos meses.

Os pais da nena reclamárom hoje publicamente o direito a umha morte digna para a pequena, diante da reiterada negativa do Serviço médico a evitar um prolongamento forçado da sua vida, com cada vez mais sofrimento físico e sem qualquer possibilidade de recuperaçom.

A denominada “obstinaçom terapêutica”, amiúde ligada a preconceitos religiosos dos médicos e, neste caso, do poder polígico responsáveis, é colocada acima da vontade da família, que declarou estar disposta a chegar aonde for possível para que o sofrimento da meninha se prolongue inutilmente.

A conselheira declarou contra a possibilidade de atender o pedido dos pais, apesar do informe do Comité de Ética Assistencial, que deu o seu aval para a limitaçom do “esforço terapêutico” e a retirada do suporte vital artifical, dadas as condiçons da nena e as nulas perspetivas de melhora.

Após meses de hospitalizaçom, a deterioraçom avança e a dor continua, segundo declarou o pai da nena, que quer evitar de mais oito meses de piora das condiçons da filha, umha vez que o final é indefetível e a meninha nom perde a consciência.

A atitude do organismo médico foi definida como “um muro” polo pai da meninha, que denuncia “um incumprimento da Lei de Direitos e Garantias dos Doentes Terminais” aprovada unanimemente polo Parlamento autónomo galego.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.