1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

b 450 0 16777215 00 archivos Administradores manu 2015 08 18404302444 e6c7bc605f zGaliza - Diário Liberdade - O governo em funçons de Madrid acaba de carregar às e aos galegos o peso da Ence por mais 60 anos.


Foto de GZFoto (CC by-sa-nc) - Umha mobilizaçom contra a Ence em Ponte Vedra.

Umha convocatória urgente que começou a circular ontem (26 de janeiro) através das redes sociais chama ao rejeitamento da prorrogaçom da concessom da poluínte Ence na Ria de Ponte Vedra por mais 60 anos. A decisom significa que a grande maioria das e dos galegos hoje vivos continuarám a sofrer as consequências sociais, ambientais e económicas que a planta ponte-vedresa, junto com o outro centro que a transnacional tem na vila eu-naviega de Návia, deixa no país.

Hoje, quarta-feira 27, às 19:00 h os e as ponte-vedresas estám chamadas a umha concentraçom na sede 'provincial' do Partido Popular, na praça da Audiência. É precisamente o governo em funçons que esse partido tem em Madrid o que tem prolongado a concessom, em umha manobra classificada de fraude democrática por organizaçons ecologistas - que mesmo denunciarám um possível caso de prevaricaçom.

É umha convocatória de urgência e que precede a que sexta-feira sairá da Ferraria às 20:30 para manifestar-se contra a prorrogaçom da fábrica poluínte.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.